Yūshū
Vi firar Honda-återförsäljare som levererar den högsta kundnöjdheten inom eftermarknad.

Uppnå excellens
2022 introducerade vi Yūshū – ett erkännandesystem utformat för att uppmärksamma Honda-återförsäljare som levererar enastående kundnöjdhet.
Yūshū, som betyder excellens, hyllar de allra bästa i varje land i två kategorier – bilar och motorcyklar.
Vår vision
”Vi bibehåller ett globalt perspektiv och strävar efter att
leverera produkter av högsta kvalitet, men till ett
rimligt pris, för global kundtillfredsställelse.”

Firar enastående kundservice
Kundnöjdhet har alltid varit kärnan i det vi gör på Honda, och att få feedback från våra kunder hjälper våra återförsäljare att möta och överträffa förväntningarna. Vi introducerade Yūshū för att fira de återförsäljare som är bäst på det här.
Varje år har återförsäljare chansen att göra anspråk på en av två utmärkelser.
Vinnare
Honda-återförsäljare med den högsta kundnöjdheten i sitt land.
Lovordade
Vi hyllar Honda-återförsäljare som har visat den starkaste förbättringen av kundnöjdhet.
Vi har ett resultat!
I år får 21 vinnare från 16 länder och 18 återförsäljare utmärkelsen Lovordade.
Resultat för Motorcykel
Resultat för Bil

Låt firandet börja!
Några av våra vinnare firar sitt välförtjänta erkännande.
Vad tyckte du om upplevelsen?
Nu är det din tur! Om du vill tacka din Honda-återförsäljare efter att du köpt en bil, motorcykel eller service ska du be din återförsäljare om en undersökning.