Kontaktinformation
Vad kan vi hjälpa till med idag?
Vid frågor och problem ska du i första hand kontakta Hondas återförsäljare och verkstäder.
Generalagent:
Honda Motor Europe Ltd Filial Sverige
Box 31002
200 49 Malmö
Visselblåsning
Honda Motor Europe Limited tar visselblåsning på största allvar, så om du har ett problem med någon av punkterna nedan kan du använda tjänsten för visselblåsning HME Speak Up som finns på HondaMotorEurope Speak Up (deloitte-halo.com). Rapporterna är helt konfidentiella och du behöver inte avslöja din identitet om du inte väljer att göra det.
HME Speak Up är utformat för att ta emot upplysningar som rör nedanstående:
- Mobbning
- Mutor/korruption
- Brott mot företagets filosofi/uppförandekod/procedurer
- Intressekonflikt
- Diskriminering
- Bedrägeri
- Hälsa/säkerhet/miljö
- Sexuella trakasserier och övergrepp
- Tjänstefel
- Stöld
- Andra allvarliga överträdelser.
Om du har några andra frågor om tjänsten och hur den fungerar kan du skicka e-post till euhalosupport@deloittece.com
Använd inte HME Speak Up om du har problem med en Honda-produkt eller -tjänst. HME Speak Up svarar inte på eller undersöker problem med produkter eller tjänster. Du kan istället använda kontaktinformationen nedan:
Honda produkt-/servicefrågor eller problem
Om du har problem med eller frågor om en Honda-produkt eller -tjänst ska du inte kontakta HME Speak Up. I stället kan du kontakta återförsäljaren från vilken produkterna eller tjänsterna köptes eller Hondas kundtjänst eller Hondas nödhjälp, med hjälp av informationen på den här webbsidan (bläddra längs den här sidan).