Kontakt Information
Vad kan vi hjälpa till med idag?
Vid frågor och problem ska du i första hand kontakta Hondas återförsäljare och verkstäder.
Generalagent:
Honda Motor Europe Ltd Filial Sverige
Box 31002
200 49 Malmö
Visselblåsning
Honda Motor Europe Limited tar visselblåsning på största allvar, så om du misstänker eller har information om missförhållanden enligt någon av punkterna nedan kan du använda tjänsten för visselblåsning HME Speak Up som finns på HondaMotorEurope Speak Up (deloitte-halo.com). Din rapportering är helt konfidentiell och du behöver inte avslöja din identitet om du inte väljer att göra det.
HME Speak Up är utformat för att ta emot upplysningar som rör nedanstående:
- Mobbning
- Mutor/korruption
- Brott mot företagets filosofi/uppförandekod/procedurer
- Intressekonflikt
- Diskriminering
- Bedrägeri
- Hälsa/säkerhet/miljö
- Sexuella trakasserier och övergrepp
- Tjänstefel
- Stöld
- Andra allvarliga överträdelser.
Om du har vidare frågor om tjänsten och hur den fungerar kan du mejla till euhalosupport@deloittece.com
Vänligen använd inte HME Speak Up om du har frågor om eller problem med en Honda-produkt eller -tjänst. HME Speak Up svarar inte på eller undersöker problem relaterade till produkter eller tjänster. Du kan istället använda kontaktinformationen nedan för detta:
Frågor angående Hondas produkter / tjänster
Om du behöver hjälp med en Honda-produkt eller -tjänst ska du inte kontakta HME Speak Up. I stället kan du kontakta återförsäljaren – där du köpte produkterna eller tjänsterna, eller Hondas Kundservice eller Honda Assistans, med hjälp av informationen på den här webbsidan (skrolla ner på sidan).