Yūshū

Vi firar Honda-återförsäljare/verkstäder som levererar den högsta kundnöjdheten.

Honda-återförsäljaren tilldelas Yushu-priset.

Yūshū betyder excellens

Kundnöjdhet har alltid varit kärnan i det vi gör på Honda, och att få feedback från våra kunder hjälper våra återförsäljare att möta kundernas behov och överträffa förväntningarna. Vi introducerade Yūshū för att fira de återförsäljare som är bäst på det här.

Yūshū är ett erkännandesystem som är utformat för att uppmärksamma Honda-återförsäljare/verkstäder över hela Europa som levererar enastående kundnöjdhet.

Logotyp för Yushu-priset

Typer av utmärkelser och kategorier

Återförsäljare har chansen att göra anspråk på en av två utmärkelser – försäljning eller eftermarknad. Försäljningen är fokuserad på en kunds köpupplevelse och eftermarknaden är fokuserad på en kunds serviceupplevelse.

För varje pris finns det två kategorier –

Vinnare: Återförsäljare med den högsta kundnöjdheten.
Lovordade: Återförsäljare som har visat den starkaste förbättringen av kundnöjdhet.

Se vinnarna inom försäljning Se eftermarknadsvinnare

Tacka din återförsäljare/verkstad

Har du haft en bra upplevelse av ett köp eller service hos din Honda-återförsäljare/verkstad? Fråga hur du fyller i en kundnöjdhetsundersökning nästa gång du är där.