Honda CONNECT vanliga frågor

Förklaringar av CONNECT

Scrolla

Honda Connect-logotyp.

Hitta svar

Vi har sammanställt en lista över vanliga frågor – och svar – som hjälper dig att förstå mer om din Honda CONNECT.

Vad är Honda App Center?

I Honda App Center kan du bläddra bland, köpa och hämta appar för bilens Honda CONNECT, samt visa ett urval av rekommenderade program för din smartphone.

Hur ändrar jag volymen för navigeringssystemets röst?

Volymen för navigeringssystemets röst kan ändras i Honda CONNECT huvudmenyns inställningar: Inställningar > System > Volym. Det finns också en knapp för att tysta navigeringsrösten på kartskärmen.

Hur kan jag flytta runt appar och widgetar på skrivbordet / startsidan?

Tryck på och håll ned en app eller widget; skärmen ändras till anpassningsläge som gör att program och widgetar kan dras till olika positioner på någon av startskärmarna, eller till papperskorgen. När du är klar trycker du på OK.

Vad är AHA?

AHA är en internetbaserad ljudspelare som ger tusentals radiostationer att välja mellan. De omfattar musik, nyheter, poddsändningar, ljudböcker samt nyhetsflöden från sociala media och platsbaserade tjänster.

Hur återställer jag enheten i händelse av ett systemfelmeddelande etc.?

Precis som alla andra datorer avslutas program eller applikationer ibland oväntat; för att starta programmet igen kan en fullständig omstart krävas. Detta gör du genom att trycka och hålla ned Honda CONNECT-strömknappen i mer än 10 sekunder.

Hittar du inte vad du letar efter? Ladda ner vår PDF för den fullständiga listan över vanliga frågor.